četvrtak, 27. listopada 2016.

Pica sa ‘testom’ od karfiola


 Pica od karfiola 2 s


Sastojci:

Manja glavica karfiola
jaje
mocarela ( oko 50gr)
kašika maslinovog ulja
so, biber i začini po želji
paradajz, inćuni

Pica ko pica…. Ali ‘testo’ za ovu picu je za mene nešto posebno. Lako se pravi, vrlo ukusno i pruža vam odmor od brašna i onog pravog testa.
Karfiol odvojite na manje cvetove i izrendajte. Rendate samo cvetove a drške možete da sačuvate za kasnije i napravite potaž ili supicu. Glavica koju sam ja kupio je bila malo veća pa sam iskoristio samo polovinu i od nje je ispalo oko 3 čase( plastične od kiselog mleka) rendanog karfiola.  Rendani karfiol zalijete sa 2 dl ključale vode i ostavite 10 minuta da odstoji. Uzmite veći komad gaze ili čistu kuhinjsku krpu, prebacite karfiol na nju ( sve to radite iznad neke posude) i onda rukama zavijate krpu da se sva voda iscedi. Tako iscedjenu grudvu karfiola prebacite u posudu, rastresite viljuškom i dodajte blago umućeno jaje, rendanu mocarelu, kašiku maslinovog ulja i zacine. Sve to dobro promešate da se sastojci sjedine i to je sada testo za picu.


Rernu zagrejete na 200 stepeni. Na tepsiju stavite papir za pečenje. Prebacite ‘testo’ na papir kašikom i rukom ga lagano utapkajte u oblik testa za picu.


Pekao sam testo 15 minuta, izvadio iz rerne, lagano ga okrenuo i filovao( fil neka bude po želji.
Ja sam stavio malo paradajza, mocarelu i inćune) a zatim vratio u rernu na još 10 minuta.


Slikovni rezultat za Pica sa ‘testom’ od karfiola

0 komentari:

Objavi komentar