subota, 29. listopada 2016.

Punjena jaja

Canon 700 D

Ovog puta sam se odlučila za kuvana jaja.

Potrebno vam je:

3 jaja
1 kašičica ajvara
1 kašičica seckane ctne masline (1 je potrebna)
1 kašilica senfa
Malo morske soli

Jaja skuvajte, a zatim ih prebacite u ledenu vodu. Ja pustim mlaz vode preko njih jedno minut. Tako se brže ohlade a i ljuska se lakše skine.

Kada se oslobodite ljuske, prepolovite ih i vadite žumanca. Prva dva žumanca sam isitnila viljuškom pa dodala ajvar. Promešala i napunila belanca.

Punjena jaja 1 s

U sledeća dva sam stavila senf. A u poslednja seckane masline.

Punjena jaja 4 s

U svako smesu sam dodala malo soli.

Uz ova jaja sam jela kupovnu pogačicu sa čvarcima, uzela sam u pekari “Hleb i kifle”.

Punjena jaja 2 s
/>

A kad god jedem ove pogačice, ja sipam i malo gustog paradajz sosa. Sjajno se slažu. Otkinem parče pa umočim. Nekada u sos dodam malo čilija, nekad luk, nekad malo rena.

Prema pravilima restrikcije ove pogačice spadaju u komplikovanije jer u sebi imaju kiselo mleko i jaja. Ja nisam u restrikciji jako dugo i mešam ove dve stvari stalno za doručak.


0 komentari:

Objavi komentar